Vandaag een bijzonder artikel om het jaar mee af te sluiten!

Ieder meisje is namelijk fan van sieraden, ik ook! Daarom koop je regelmatig sieraden, maar soms krijg je ook sieraden. Dat zijn de sieraden die je iedere keer dat je ze draagt een warm gevoel geven! Hieronder vertel ik iets over mijn speciale sieraden en het verhaal erachter, kijk snel mee!

IMG_20141228_125703

Deze armband heb ik van mijn oma gekregen toen ze overleed. Ze kreeg deze cadeau van haar zus en ik vond hem o zo mooi!!!!! Er zitten kleine bloemetjes op geschilderd en het was gewoon een prachtig schattig sieraad. Mijn oma was ook fan van dit sieraad en zei dat ik het pas mocht hebben als ze overleed. 3 jaar geleden is ze overleden en sindsdien heb ik deze armband. Het voelt heel dubbel om hem te dragen, maar toch droeg ik hem in het begin non-stop, zodat mijn oma toch nog een beetje bij me was. Het armbandje is ook gaan verroesten van mijn vele dragen, maar toch blijft hij voor altijd bijzonder voor me.

IMG_20141228_130033

Deze ring kreeg ik van mijn lieve vriend voor mijn eerste verjaardag samen met hem. Hij moest langs 10 verschillende juweliers voor deze ring, maar uiteindelijk heeft hij een prachtig exemplaar uitgekozen! Ik vind subtiele sieraden die toch sparklen erg mooi, deze is daar zeker een voorbeeld van. Sinds ik hem gekregen heb, heb ik hem nooit meer afgedaan.

IMG_20141228_125815

Deze ketting heb je al kunnen zien bij mijn kerstlook, maar toch wil ik graag het verhaal erachter vertellen. Ik heb deze ketting gekregen toen ik afstudeerde op de HAVO. Mijn moeder had mijn galajurk gemaakt, een mooi koningsblauw exemplaar, en toevallig liep ik op een dag tegen deze ketting aan. Hij paste perfect bij mijn outfit en op de dag van mijn gala kreeg ik als verrassing deze ketting. Ik ben er nog steeds super blij mee en op bijzondere momenten draag ik hem. Het is wederom subtiel, maar glinsterend!

IMG_20141228_130224

Deze ring kreeg ik van mijn moeder voor mijn 21ste verjaardag. Zij had deze ring van haar moeder gekregen op haar 21ste verjaardag en hopelijk mag ik hem ooit aan mijn dochter geven op haar 21ste verjaardag. Ik vind het heel bijzonder dat deze ring steeds doorgegeven wordt van dochter op dochter. Ik vind tradities erg belangrijk en dit is een hele bijzondere. Het is een simpele ring met een groeibriljant in het midden, simpel maar prachtig! Deze ring draag ik ook elke dag sinds ik hem gekregen heb.

IMG_20141228_130329

Ik wil dit artikel afsluiten met een loom armband die ik gekregen heb van een van de bezoekers van mijn stageorganisatie. Ik loop stage bij een vrijetijdsorganisatie voor mensen met een licht verstandelijke beperking. Toen ik er pas stage liep, moest ik helpen bij het knutselen en daarna kreeg ik deze armband, omdat iemand me zo lief vond! Heel schattig.

Dit bewijst ook maar weer dat sieraden niet duur hoeven te zijn en toch bijzonder kunnen zijn!

Wat zijn voor jullie bijzondere sieraden?

Volg me op Bloglovin

